10 лесни начина за борба със стреса | Alka®

10 лесни начина за борба със стреса

10 лесни начина за борба със стреса.

Ние живеем в безпрецедентно време и чувстваме напрежението от пандемията Коронавирус в нашето ежедневие по един или друг начин.
Цялата тази промяна и напрегнатост води до едно: СТРЕС!

Нивата на стрес могат да се покачат и да останат постоянно високи  поради различни причини.

Това може да са грижите за нашето здраве, притесненията за близките, финансовите неволи или грижата за децата, които не ходят в детска градина или училище.

Стресът може да доведе до образуването и натрупване на повече киселини в нашето тяло и е жизненоважно да предприемем необходимите стъпки, за да му дадем възможност да се адаптира към физическите, химическите, емоционалните и психическите натоварвания, пред които сме изправени в момента.

Количеството киселина, която емоционалният стрес създава в тялото ни, надхвърля многократно това, което храната или напитките могат да абразуват.

Стресът може буквално да отрови мозъка и тялото ни. Той може да доведе дори до натрупване на свободни радикали, потенциално причиняващи рак или да предизвика Алцхаймер, да увреди ДНК-то ни и да увеличи стареенето на клетките.

Когато сме стресирани, тялото ни ускорява процеса на стареене, което води до всякакви лоши ефекти върху нашето здраве, които не искаме, включително сериозни заболявания и метаболитни промени.
Ето защо е жизненоважно да предотвратим стреса и да намалим въздействието му.

10 лесни начина за борба със стреса:

1. Да бъдем съпричастни, да помогнем на някой друг

Един от най-добрите начини да намалите стреса е да забравите себе си за докато правите нещо добро за някой друг.

Може би бихте могли да купите храна за съседа си или да се свържете с приятел, който е загубил работата си и т.н. Предприемането на действия ще намали нивото на стрес.

2.Дишайте бавно и дълбоко за облекчаване на стреса

Знаете ли, че 70% от киселините и токсините вътре в тялото ни се отстраняват чрез дробовете ни?

Това включва и киселината, причинена от стреса.

Дишането може да намали стресът и по други начини – може да понижи кръвното налягане, да забави сърдечната дейност, да зареди енергията на мускулите и да промени pH в рамките на 1 до 3 минути. Има различни техники на дишане,които могат да Ви помогнат да намалите стресът. Ето една от тях:

  • вдишайте през носа си в продължение на 3 секунди;
  • задръжте дъха си за 6 секунди;
  • издишайте през устата в продължение на 5 секунди;

Повтаряйте това упражнение поне един път или три пъти през деня. Най-добре е да се прави рано сутрин.

3.Движете се всеки ден

Ако  се движете редовно в продължение на 10 до 20 минути всеки ден, ще намалите натоварването си от стреса.

Дори само една разходка навън може да помогне на психичното Ви здраве. А може да правите физически упражнения или йога в дома си.

Ако успеете да се изпотите добре, ще започнете да отделяте токсините и киселините, които са се натрупали във времето във Вашето тяло.

разходки в природата

4.Минимизирайте стресовите причинители

Първото и най-важното нещо, което може да направите е да оставите телефона си настрана.

Добре е да сте информирани, но всичките новини в момента само могат да добавят още повече стрес.

Ако почувствате, че кръвното Ви налягане се повишава или страхът се надига, е време да прекъснете този порочен кръг. Махнете се от екрана и излезте навън. Направете  техниката за дишане, за която Ви писахме по-горе или започнете да четете нова книга, с която да отвлечете мислите си.

Пийте достатъчно вода

5. Пийте достатъчно вода

Какво общо има пиенето на вода с борбата със стреса?
Човек губи 2,5 до 3 литра вода дневно и това се дължи основно на ежедневните дейности като ходене, хранене и сън. Ако се включи и  физическо упражнение  можем да добавим още един литър към тази статистика. Ако тялото Ви е дехидратирано, то започва по-трудно  да се справя с всичко, което се изисква от него. Хроничната дехидратация може да доведе до разболяване.

Тялото става твърде заето, за да компенсира недостига на вода, която му е необходима за да се пребори с болестите. За да избегнете дехидратация, пийте всеки ден 3 до 4 литра чиста алкална вода. Ако нямате йонизатор за алкализиране на вода, можете да използвате минерален концентрат под формата на капки за превръщане на нормалната питейна вода в алкална (с pH 9-9,5).

алкална диета рак

6. Яжте храни, които се борят с киселинността

Когато сме подложени на стрес ни се иска да ядем сладки или тестени храни, които често са нездравословни. Всъщност тялото ни се нуждае от напълно противоположното. То има нужда от добри, алкалообразуващи  храни в борбата със свободните радикали и киселинността, причинени от стреса.

Храните, които се борят с киселинността, съдържат алкални минерали (магнезий, калций, калий, селен, желязо, цинк и т.н.) и антиоксиданти като ликопен, бета-каротин, витамин С, витамин Е и каротеноиди.

Най-добрите храни, които се борят със свободните радикали са сурови бадеми, къдраво зеле, спанак, краставици, целина, моркови, броколи, грейпфрут, лимони и здравословни мазнини като авокадо, семена от чия, конопено семе, лен.

Така че, ако сте стресирани, направете си пюре с къдраво зеле, горски плодове, малко здравословни мазнини и ядково мляко. По този начин всички тези здравословни хранителни вещества ще работят за Вас.

7. Яжте по-малко киселинно-образуващи храни

Ако тялото Ви се бори със стреса, не искате то да работи усилено, за да разгради храната. Стремете се да избягвате киселинно-образуващите храни, които са по-трудни за усвояването от тялото като млечни и месни продукти. Същото важи и за захарта, кафето и алкохола.

алкално здраве

8. Медитарайте

Медитацията е друг сигурен начин да управлявате стреса и да тренирате мозъка си да бъде по-малко притеснен. Изкуството на медитация и изчистването на ума е един от най-добрите начини да се освободите от лошите мисли и да намалите значително стреса.

9. Почивайте, колкото можете повече

Освен ,че добрият сън ще Ви помогне да предотвратите стресът, това е и времето, през което тялото Ви се бори с вредните ефекти на повишената киселинност.
Ако не можете да заспите, можете да ползвате техниката за дишане по-горе. Това ще Ви помогне да изключите работата на мозъка за през нощта.

10. Употребявайте хранителни добавки с високо качество

Ако сте в режим на стрес, по-важно от всякога е да приемате висококачествени минерали. Те ще Ви помогнат да успокоите ума си. Знаете ли, че приемането на магнезий поддържа здрава имунната система и е клинично доказано, че улеснява дишането и подобрява функцията на белите дробове?
Като приемате Alka® Minerals  всяка вечер 30 минути преди лягане, Вие настройвате тялото си за успех и му помагате да се бори по-лесно с вредните ефекти на стреса.

алкализиращи минерали alka minerals
Alka® Minerals pH Балансиращ Минерален Комплекс