Направете поръчка +359 882 435 050

Топ 25 силно алкално-образуващи храни | Alka®

топ алкална диета

Подкиселяването на тялото се причинява от медикаменти, стрес, прекомерни упражнения и неправилно хранене.

Първоначално отслабването изисква използването на алкални продукти. Въпреки това, вашата диета също оказва влияние върху процеса на намаляване на киселинността. Това не означава, че вече не можете да ядете любимата си пържола и че трябва да започнете да ядете целина, но лека корекция на начина на живот няма да навреди.

Дали се храня правилно според алкалната диета?

Според проучванията съотношението  80-20 е най-доброто. Това означава 80% алкални храни и 20% кисели храни. На практика обаче това е почти невъзможно. В нашето общество почти цялата храна е преработена и предварително опакована. Затова вярваме в съотношение 60-20, при условие, че го комбинирате с ежедневното активно премахване на киселинността.

Пример за намаляване на киселинното съдържание

Преди да разкрием 25-те най-алкални храни, искаме да обясним понятието „алкално“.
Кратък пимер по отстраняване на киселинното съдържание:

  • Когато се родим, ние се състои от 70% вода и 30% минерали и микроелементи. Тези количества намаляват с напредването на възрастта и тялото ви произвежда повече киселинни отпадъци. Тялото може да неутрализира и изхвърли тези киселини през отделителните органи. Обаче не всички отпадъци могат да бъдат изхвърлени, като някои остатъци от киселини остават в тялото.
  • Колата може да е сладка на вкус, но е изключително кисела за тялото. Захапването на лимон предизвиква кисел вкус в устата, но след като тя се изгори от тялото, е леко алкална. Киселината в подкиселяването не разкрива нищо за вкуса на даден продукт. Той показва степента, до която продуктът е кисел към тялото.

В основата на отстраняване на киселинното съдържание е използването на продукти за намаляване на киселинното съдържание. Това са специални продукти като алкални капки, алкална сол и алкален чай. В допълнение към тези алкални продукти, трябва да се опитате да ядете повече алкални храни.

Най-силно алкално-образуващи храни са:

Топ 25 силно алкални храни1. Спанак
2. Чесън
3. Целина
4. Домат
5. Маруля
6. Броколи
7. Пресни ендиви
8. Авокадо
9. Черна ряпа
10. Кале
11. Кайенски пипер
12. Копър
13. Общ хвощ
14. Стафиди
15. Соя
16. Камут трева
17. Чия семена
18. Ечемична трева
19. люцерна
20. Кълнове на боб
21. Краставица
22. Пшенична трева
23. Чист соев лецитин
24. Репички
25. Цитрусови плодове